Կրտսեր դպրոցում իրականացնում ենք «Իմացումի հրճվանք ծրագիր», ըստ կրտսեր դպրոցի ուսպլանի , յուրաքանչյուր շաբաթ սովորողի ծանրաբեռնվածությունը 25 դասաժամ է՝
- Մայրենի 5
- Անգլերեն 2
- Ռուսերեն 2
- Մաթեմատիկա 4
- Ես և շրջակա աշխարհը 2
- Երաժշտություն, պար 2
- Կերպարվեստ, տեխնոլոգիա 2
- Ֆիզկուլտուրա 3
- Շախմատ և տրամաբանական այլ խաղեր 1
- Սովորողի ընտրած գործունեություն 2
Որպես ուսպլանի կատարողական ռանձնացնեմ այս տարվա «Ես և շրջակա աշխարհը» դասընթացի կազմակերպման մոդուլը
Նախագծի տևողությունը՝ ուսումնական երրորդ շրջան
Մասնակիցներ՝ 3-րդ դասարանի սովորողներ
«Ես և շրջակա աշխարհը» դասընթացի նպատակն է սովորողների մեջ ձևավորել շրջապատի նկատմամբ ուշադիր լինելու, հետազոտելու, խնամելու, պահպանելու, բարեկարգելու կարողությունները, նպաստել հաղորդակցվելու, համագործակցելու, շրջապատող մարդկանց նկատմամբ հարգալից լինելու կարողությունների ձևավորմանն ու զարգացմանը:
Թեմաներ՝
· Ծեսեր, տոներ, միջոցառումներ /օրացույցով նախատեսված/
· Կենդանիների խնամք /խնամում են ագարակի կենդանիներին, դպրոցի բակի կատուներին և շներին, ինչպես նաև իր ընտանի կենդանին/ շուրջտարյա
· Բույսերի տնկում, խնամք /սերմնացան/
· Բակ-պարտեզի խնամք /շուրջտարյա/
· Իմացումի հրճվանք ծրագրին առաջադրվող բնագիտական փորձեր /շուրջտարյա/
· Անվտանգ երթևեկության տարրական կանոններ /շուրջտարյա/
· Անձնական հիգիենա
· Առողջ սնունդ, մարզան /շուրջտարյա/
· Առաջին օգնության պարզ եղանակներ
· Բարձունքի հաղթահարում
Աշխատանքային ուղղություններ՝
· Խնամում է ծաղիկները, ծառերը, կենդանիներին և թռչունններին /ինչպես նաև տան բույսերը, կենդանիներին/
· Խնամում է ուսումնական ներքին և արտաքին տարածքները, գույքը:
· Բնագիտական փորձեր է կատարում, հետևում է արդյունքերին, հետևություններ անում, գրանցում, լուսաբանում:
· Դիտարկումներ, հաշվառումներ է կատարում, կազմում բույսի, կենդանու անձնագիր, գրանցում փոփոխությունները:
· Որոշ բնագիտական հետևություններ և դատողություններ է կատարում բնության մեջ կատարվող երևույթների, փոփոխությունների վերաբերյալ
· Ճամփորդությունից առաջ տեղեկություններ է հավաքում տվյալ վայրի մասին
· Googli maps ծրագրով, գծում են ճամփորդական քարտեզ
§Ես և շրջակա¦ դասընթացն իրականացվում է կրթահամալիրի օրացույցով նախատեսված նախագծերի միջոցով:
Ուսումնական ճամփորդություններ
Ուսումնական ճամփորդությունը «Իամցումի հրճվանք» ծրագրի բաղկացուցիչ է: Այն ուղղված են սովորողների ճանաչողությանը, գիտելիքների ձեռքբերմանն ու զարգացմանը: Ճամփորդություն իրականացվում է երեք փուլով.
· Նախապատրաստական փուլ․
· Իրակացման փուլ.
· Ամփոփում:
Ճամփորդությունն ամփոփվում է պատումի, ֆոտոպատումի, ֆիլմի, ռադիոլուրի, տեսքով, որոնք հրապարակվում են դասարանական բլոգում, սովորողների բլոգներում, ենթակայքում:
Առաջարկ
Որպես առաջարկ , ուսումնական պլանի 7-րդ կետում սովորողների թիվը չգերազանցի 25-ը, քանի որ տվյալ դեպքում ունենում ենք խնդիր ճամփորդությունների, ընտրությամբ գործունեության ժամերին թիվ ապահովելուն:
Առաջարկում եմ նաև 1-ից, 2-րդ դասարանների ընտրությամբ գործունեություն ավելացնել /օրինակ՝ տիկնիկագործություն, կավագործություն……/, քանի որ 3 առաջին կամ 4 երրորդ ու երկրորդ դասարաններով դժվար է ձևավորել փոքրաքանակ խմբեր: