Ստուգատեսային մայիս

Մասնակիցներ ՝ Արևմտյան դպրոցի 3-1 դասարան

Ժամանակահատված՝ 2.05-24.05

Նպատակը՝ «Ես կարողանում նախագծի շրջանակում ներկայացնել, սովորողի կողմից, տարվա ընթացքում իրականացրած նախագծերը, ձեռք բերած կարողություններն ու հմտությունները:

Խնդիրները՝

  • բանավոր և գրավոր խոսքի զարգացում
  • ստեղծագործական երևակայության զարգացում
  • ճանաչողության և վերլուծական մտածողության զարգացում
  • բառապաշարի հարստացում
  • հարցեր տալու կարողությունների զարգացում
  • մեդիատեխնոլոգիական կարողությունների զարգացում
  • տեխնոլոգիական կարողությունների զարգացում

Ընթացք՝

Յուրաքանչյուր շաբաթ ունենում է իր անունը՝

  • առաջին շաբաթ՝ «Ստեղծագործական շաբաթ»
  • երկրորդ շաբաթ՝ «Մաթեմատիկական շաբաթ»
  • երրորդ շաբաթ՝ «Մարզական շաբաթ»
  • չորրորդ շաբաթ՝ «Ճամփորդական շաբաթ»
  • հինգերրորդ շաբաթ՝ «Ճամբարային- թատերական շաբաթ»

Ստեղծագործական շաբաթվա ընթացքում սովորողները կգրեն հորինուկներ ազատ թեմայով, որոնք հետո կդառնան էլեկտրոնային գիրք կրտսեր ընկերների համար: Հանդիպում ենք նաև ավագ դպրոցի սովորող՝ Միլենա Հարությունյանի հետ:  Դինգ Դոնգ անունով ուրվականը հեքիաթի հեղինակի հետ հանդիպում

Մաթեմատիկական շաբաթվա ընթացքում, կստեղծենք մաթեմատիկական խաղեր, հետաքրքիր տեսանյութեր, մաթեմատիկական, էլեկտրոնային խնդրագիրք:

Մարզական շաբաթի ընթացքում կկազմակերպենք բացօդյա էստաֆետային խաղեր, միջդասարանական մրցաշարեր, շախմատի մրցաշար: 
Համագործակցություն Մանուշակ Աբրահամյանի հետ 

Ճամփորդական շաբաթվա ընթացքում կհաղթահարենք բաձունք:

 Համբարձման ծեսը Ապարանի ջրամբարում ,

Ճամբարային-թատերական շաբաթվա ընթացքում կներկայացնենք փոքրիկ ներկայացում:

Հեքիաթների իրարանցում Վերնատանը 

Leave a comment