Մայիս ամսվա ամփոփում

Մայիս ամսվա ընթացքում իրականացրել եմ մի շարք հետաքրքիր նախագծեր, որի ընթացքում փորձել եմ համագործակցել Արևմտյան դպրոցի դասավանդողների, ծնողների հետ։ Իրականացրած նախագծերից կառանձնացնեմ ծնողների հետ համագործակցությունը, որի ընթացքում ծնողը և՛ մասնակիցն էր և՛ նախագծի համակարգողը։ Հաջողված եմ համարում <<Հակաբացիլ Կոմիտաս կամ ես կարողանում եմ,>> նախագիծը, որտեղ կա համագործակցություն տեխնոլոգիայի, երաժշտության ուսուցչների, ծնողների հետ։ Երևում է սովորողների կարողությունները, տարվա ընթացքում յուրացրածը։

Իրականացրել եմ հանրային աուդիտ, առանձնացրել եմ TV և ռադիո հաղորդումները։ Ունեցել ենք կլոր սեղան հանդիպում, որ ընթացքում էլ խոսել ենք TV և ռադիո հաղորդումների առավելությունների, թերությունների մասին։ Քննարկմանը մասնակցել են ծնողներ, սովորողներ, դասավանդողներ։

Նախագծին մասնակից սովորողների թիվ՝ 29 սովորող

Նախագծին մասնակից ծնողներ՝ 20 ծնող

Հարթակում ծնողն է՝ 3 ծնող

Կլոր սեղանին մասնակից ծնողներ՝ 3 ծնող

Հեռավար սովորող՝ 1 սովորող

Իրականացրած նախագծեր՝  Դասարան TVՇապիկանկարչությունԽաղում ենք մաթեմատիկաՀակաբացիլ Կոմիտաս , Հաղթահարում ենք ՄաշտոցներըԵս կարողանում եմ,Հակաբացիլ Կոմիտաս կամ ես կարողանում եմ, Հարթակում ծնողն էԵռամարտը առաջին դասարանում, Հաղթահարում ենք Մաշտոցները

Դասարան TV՝
Դասարան TV # 32
Դասարան TV #31
Դասարան TV #30
Դասարան TV #29

Հանրային աուդիտ՝
Հանրային աուիդիտ TV հաղորդումներ

Կլոր սեղան՝

Կլոր սեղան

Մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝ մասնակցել է 21 սովորող

Ճամփորդություն՝
Հակաբացիլ Կոմիտաս

Դեպի Սևան,Մաշտոցներ

Հաղթահարում ենք Մաշտոցները

Համագործակցային, տեխնոլոգիական աշխատանք Անուշ Դավթյանի հետ
Շապիկանկարչություն

Եռամարտ՝ վազք-ինքնագլոր-լող
Եռամարտ

Հարթակում ծնողն է՝
Հարթակում Մարինա Աղայանն է Բնագիտական օր
Մարիա Պետրոսյան Հրաբուխ
Արաբյան Թերեզա Հրաբուխ

Հեռավար սովորող՝

Գաբրիելլա Մելիքյան

Ես կարողանում եմ՝

Ես եմ…Ռուբեն Ավետիսյան
Ես եմ…Միլանա Մկրտչյան
Ես եմ․․․Դանա Խաչատրյան
Ես եմ․․․Լուսե Ավետիսյան
Ես եմ․․․Միքայել Պալյան
Ես եմ․․․Մարիա Պետրոսյան
Ես եմ․․․ Աննա Տոնոյան
Ես եմ․․․Ավետ Քերոբյան
Ես եմ․․․Սարո Մխիթարյան
Ես եմ․․․ Էլիզա Բաղդասարյան
Ես եմ․․․Մոնիկա Ալավերդյան
Ես եմ․․․ Նանե Ֆահրադյան
Ես եմ․․․ Մարթա Արտաշեսյան
Ես եմ․․․ Նարեկ Հակոբյան
Ես եմ․․․ Ալեքս Հովհաննիսյան
Ես եմ․․․ Սպարտակ Հայրապետյան
Ես եմ․․․ Լիլի Մինասյան
Ես եմ․․․ Արփի Ղազարյան
Ես եմ․․․Սյուզաննա Վարդանյան
Ես եմ․․․ Թերեզա Արաբյան
Ես եմ․․․ Ալեքսանդր Արեստակյան
Ես եմ․․․ Գաբրելլա Մելիքյան
Ես եմ․․․ Լուսինե Քերոբյան
Ես եմ…Նատալի Գրիգորյան
Ես եմ…Հասմիկ Մանուկյան

Leave a comment