Աշխատանքը լրացման փուլում է
10․01-28․02 Խմբային աշախատանք /2-րդ դասարանի դասվարներ/
- Կատարել առաջադրանքների մուտքագրում նոր՝ Word ֆայլում
- Ավելացնել առաջադրանքներ, որոնք ունեն ՏՀՏ բաղադրիչ.
1. QR կոդերի կիրառում
երաժշտական կատարումներ, կենսագրական ֆիլմեր/մուլտֆիլմեր, ստեղծագործությունների էկրանավորումներ, ընթերցումներ
2. Paint ծրագրով աշխատանք
3. Word
4. YouTube
- Հորինուկները առաջին ուս. շրջանում ներկայացնել ոչ թե գրառման, այլ ռադիո ձայնագրությունների կամ տեսապատումների տեսքով:
Գրառումներ կատարել երրորդ ուս. շրջանից: - Դուրս թողնել «Մեր բակի երեխաները» առաջադրանքը, դարձնել՝ «Իմ ընկերը, ընկերները» և նկարագրել:
- QR կոդերի օգնությամբ կցել օտար լեզվով մատչելի և համապատասխան տեքստեր .
տարվա եղանակներ, ամիսներ, շաբաթվա օրեր և այլն - Որոշ առաջադրանքների, որոնք ունեն ուղղագրական բնույթ, կցել փոքրիկ տեքստեր:
- Որպեսզի երեխան արդեն իսկ կարողանա ստեղծել հորինուկներ, տալ հետևյալ առաջադրանքը.
Կա սկիզբ, շարունակությունը երեխան լրացնում է հարցերի միջոցով: - Օժանդակ բայերը հանել:
- Առաջադրանքներին լրացուցիչ տողեր ավելացնել:
- Ավելացնել հետևյալ առաջադրանքները.
1. Երկու բառ այնպես միացրու, որ ծանոթ բառ ստանաս:2. Ո՞ր վառերը մոտ կամ նույն իմաստն ունեն:
3. Գրի՛ր բառեր, որտեղ ապրում են է, օ տառերով բառեր:
4. Գրի՛ր հարցի պատասխանը (19 -րդ էջինը):
5. Ավելացնել խաչբառերը:
Նաև նախածանցներով խաչբառերը ՝ 38 էջ6. Տրված աղյուսակում գտի՛ր բառերը:
Աղյուսակում լցված են տառեր, որոնց մեջ կան թաքնված թեմատիկ բառեր:7. Սրանք վանկեր են: Փորձիր միացնել և բառեր ստանալ:
8. Նոր առաջադրանք ՝ Բառքամոցի
Գրել բառեր, որոնց տառերով սովորողները կստեղծեն նոր բառեր :
Երեք խմբով՝
. բառեր, որոնք չկան
. բառեր, որոնք կան
. ներկայացրու բառերը Paint ծրագրի օգնությամբ ՝ ստեղծելով կոլաժ8. Տրված բառի տառերով ստեղծիր նոր բառեր և խմբավորիր ըստ վանկերի քանակի:
Կից տալ օժանդակ աղյուսակ:9. Նախադասության մեջ ընդգծված բառերը փոխարինիր հոմանիշներով և հականիշներով:
10. Ավելացնել ա հոդակապի կազմությամբ առաջադրանքները ՝ էջ 53
11. Նախադասությունները մեծատառով սկսիր և վերջում վերջակետ դիր՝ էջ 54:
12.
- Փոխել հետևյալ առաջադրանքները.
1. Գրի՛ր է, օ տառերով սկսվող բառեր- Գրի՛ր բառեր, որտեղ ապրում են է, օ տառերով բառեր:2. Մի նախադասությամբ սուտ հորինիր- Սուտ հորինիր:
3. Սա Ո տառի փողոցն է : Այստեղ Ո տառով սկսվող բառերն են:
Կցել QR կոդ կամ հղում, որը կտանի համապատասխան փաթեթ կամ տեղեկատվական տեքստ, որի հիման վրա սովորողը կհորինի պատում:4. Բառերը առանձնացրու և նախադասությունները գրիր:
Փոխել նախադասությունների բնույթը՝ գրել ասացվածքներ, հեշտ կազմությամբ նախադասություններ , հեքիաթներից նախադասություններ:5. Անուն դիր կենդանիներին և պատմիր նրանց մասին:
Սա ցրել գրքի մեջ, ոչ թե կենտրոնացնել մեկ էջում և ավելացնել նմանատիպ առաջադրանքները՝ համապատասխան նախագծերի:6. Փորձիր բացատրել:
Դնել բառեր, որոնք սովորողի առօրյայից են և հստակ բնույթ ունեն, վերիացական հասկացություններ չեն: - Հանել
1. Քեզնից դժգոհ լինելիս ի՞նչ են ասում մայրիկդ, ուսուցիչդ և այլն:2. Ընկերոջդ տուր, թող կարդա:
3. Բացիկները հանել:
4. Հանել վերջակատերը, օժանդակ բայերը, վերջավորությունները:
Թողնել միայն հուշող օրինակ:5. Հանել օրագրերը:
- Հետ տանել
1. Ամեն անգամ նախորդ բառի մի տառը փոխելով ստացի՛ր. - Տանե՛լ Ընթերցարան
1. Գրի՛ր հարցի պատասխանը (բանաստեղծությամբ)
Աշխատանք ըստ էջերի
4-րդ էջի դասացուցակը հանել
5-րդ էջի արևի պակաս տառերն ավելացնել
6-րդ էջի առաջադրանքն ավելացնել, երկրորդ էջում գրել միայն դերանունները։
11-րդ էջի վերջին առաջադրանքը փոխել։
12-րդ էջի վերջին առաջադրանքը փոփոխել՝ պատմիր ընկերոջդ մասին։
14-րդ էջի առաջին առաջադրանքն ուղղել, ավելացնել QR
15-րդ էջի առաջադրանքը վերանայել
16-րդ էջի ավելացնում ենք նման բովանդակությամբ առաջադրանքները։
17-րդ էջի փոխում ենք բանաստեղծության հետ կապված առաջադրանքը, տանում ենք ընթերցարան։
18-րդ էջ Բանաստեղծությունը տանում ենք ընթերցարան
19-րդ էջի առաջդրանքն ավելացնել
20-րդ էջի առաջին առաջադրանքի օժանդակ բայերը հանել։
20-րդ էջի վերջին առաջադրանքը փոփոխել։
21-րդ էջում կցել QR կոդ կամ հղում
23-րդ էջի առաջին առաջադրանքը հանել
24-րդ էջի խաչբառն ավելացնել
24-րդ էջի վերջին առաջադրանքի մեջ ավելացնել սկիզբ։
27-րդ էջի վերջին առաջադրանքն ավելացնել։
28-րդ էջ բառքամոցի։ Գրել բառեր, որոնց տառերով որոնց տառերով կկազմեն նոր բառեր երկու խմբով.
1) Բառեր որոնք չկան
2) Բառեր որոնք կան
28-րդ էջում ավելացնել առաջադրանք։
Տրված բառի տառերով ստեղծել նոր բառեր և խմբավորել ըստ վանկերի քանակի։
29-րդ էջում ավելացնել պարզ ասացվածքներ կամ ծանոթ հեքիաթներից նախադասություններ։
30-րդ էջի առաջադրանքներից հանել օժանդակ բայերը և վերջակետերը։ Գրել մեկ հուշող օրինակ։
34-րդ էջի վերջին առաջադրանքից հանել օժանդակ բայերը և վերջակետերը։
35-րդ էջի առաջադրանքները բաշխել գրքի հաջորդ էջերի մեջ։
36-րդ էջի առաջին առաջադրանքից ավելացնել մյուս էջերի համար։
40-րղ էջում ավելացնել տողեր, վերջին առաջադրանքը տանել այլ էջ։
42-րդ էջի առաջին առաջադրանքը փոփոխել, ավելացնել բառեր։
44-րդ էջի օրագիրը հանել
47-րդ էջի վերջին առաջադրանքը հանել։
49-51-րդ էջի առաջադրանքից հանել օժանդակ բայերը։
53-րդ էջի երկրորդ առաջադրանքից ավելացնել, տանել սկիզբ։
54-րդ էջի առաջին առաջադրանքից հանել ից-երը։
54-րդ էջի վերջին առաջադրանքից ավելացնել։
55-րդ էջի առաջին առաջադրանքը հանել։
55-րդ էջի երկրորդ առաջադրանքից հանել ից-երը։
56-րդ էջի վերջին առաջադրանքից հանել երկրորդ նախադասությունը։